Згідно з рішенням сесії виконавчого комітету Путивльської міської ради від 24.12.2020р. №80-МР «Про створення управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Путивльської міської ради» було створено управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Путивльської міської ради, якийзнаходитьсяза адресою:
Також рішенням сесії виконавчого комітету Путивльської міської ради від 24.12.2020р. №81-МР «Про Регламент управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Путивльської міської ради», затверджено розпорядок роботи Центру:
Графік роботи
управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Путивльської міської ради
понеділок з8-00до 17-15 (без перерви на обід);
вівторок з8-00до 17-15 (без перерви на обід);
середа з 8-00 до 20-00 (без перерви на обід);
четвер з8-00до 17-15 (без перерви на обід);
п’ятниця з 8-00 до 16-00 (без перерви на обід).
Прийом громадян управління «ЦНАП» з надання адміністративних послуг населенню проводиться щоденно з 8-00 до 17-00.
Виконавчим комітетом Путивльської міської ради затверджено перелік інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг , які надаються управлінням «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Путивльської міської ради.
21 лютого 2024 року в приміщенні управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Путивльської міської ради було проведено робочу нараду зі старостами сіл територіальної громади щодо обговорення ряду робочих і проблемних питань, які виникають у сільській місцевості стосовно вчинення нотаріальних і прирівняних до нотаріальних дій, видачі довідок громадянам, роботі в реєстрі територіальної громади.
Минулого тижня в Путивльській міській раді відбулася нарада за участю керівництва громади, представників управління «ЦНАП» і відділу обслуговування громадян № 2 (Сервісний центр) головного управління ПФУ у Сумській області.
Послуги з державної реєстрації актів цивільного стану є дуже важливими для громадян. З радістю повідомляємо, що відсьогодні в управлінні "Центр надання адміністративних послуг" виконавчого комітету Путивльської міської ради ви маєте можливість отримати адміністративні послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, а саме:
Управління "Центр надання адміністративних послуг" виконавчого комітету Путивльської міської ради отримало безвідплатно та безповоротно в якості міжнародної технічної допомоги від Програми Розвитку ООН згідно з проєктом «EU4Recovery Project: розширення можливостей громад в Україні» обладнання: карт-рідер безконтактний для зчитування ID паспортів у кількості 9 одиниць.
Для забезпечення збору, обліку, обробки, зберігання інформації про пошкоджене та знищене нерухоме майно створено Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій (надалі - РПЗМ, Реєстр). Для посадової особи органу місцевого самоврядування, на яку покладено внесення даних до РПЗМ, необхідно отримати окремий КЕП установи.
З 1 липня 2023 року рішенням Уряду скасували карантин, запроваджений через пандемію COVID-19. У зв’язку з цим відновлюються строки для вклеювання фотографій у паспорт.
У зв’язку з виключенням Путивльської громади з Переліку громад, які перебувають у зоні бойових дій, управлінню "ЦНАП" виконавчого комітету Путивльської міської ради надано доступ до Державного земельного кадастру.