Основні функції, напрями роботи, звіти відділу
Основні функції та напрямки роботи відділу:
реалізація завдань місцевого самоврядування у сфері організації соціального захисту соціально незахищених верств населення громади та у сфері охорони здоров’я
У СФЕРІ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ:
1. Проведення аналізу та моніторингу галузі соціального захисту, визначення тенденцій та перспектив розвитку в громаді.
2. Організаційно-методичне забезпечення, координація та контроль за додержанням вимог законодавства у сфері соціального захисту, сімейної та ґендерної політики, протидії торгівлі людьми.
3. Проведення моніторингу та оцінювання якості наданих соціальних послуг Комунальною установою «Центр надання соціальних послуг» Путивльської міської ради.
4. Надання консультацій фізичним особам з питань надання соціальних послуг, а саме: про перелік, обсяг і зміст соціальних послуг, умови та порядок їх отримання.
5. Організація виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально незахищених верств населення, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних послуг за місцем проживання, перебування.
6. Забезпечення організації надання соціальних послуг особам/сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, Центром надання соціальних послуг Путивльської міської ради.
7. Здійснення оцінювання потреб у соціальних послугах осіб/сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.
8. Здійснення перевірок достовірності та повноти інформації про доходи і майновий стан осіб, які потребують отримання різних видів соціальних послуг, компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, а також осіб, які входять до складу сім‘ї отримувача, що звертаються за призначенням компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі/соціальних послуг. Складання актів за підсумками перевірки.
9. Проведення обстеження сім’ї для встановлення факту догляду за особами, які цього потребують згідно постанові Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 № 859.
10. Прийняття участі у засіданнях ЛКК КНП «Путивльська міська лікарня» та «ЦПМСД» Путивльської міської ради.
11. Призначення та виплата щомісячної стипендії особам, яким виповнилося 100 і більше років та інвалідам війни та учасникам бойових дій, яким виповнилося 90 і більше років.
12. Призначення та виплата одноразової адресної допомоги учасникам бойових дій та інвалідам війни в наслідок Великої Вітчизняної війни до Дня Перемоги.
13. Призначення та виплата одноразової адресної допомоги учасникам бойових дій та інвалідам війни.
14. Здійснення прийому документів від громадян для отримання ними одноразової матеріальної допомоги на лікування та поховання та підготовка матеріалів для розгляду на засіданнях комісії з надання та виплати одноразової матеріальної допомоги за письмовими зверненнями громадян для подальшого винесення питання на чергове засідання міської ради.
15. Підготовка матеріалів та організація проведення засідань опікунської ради.
16. Заключення договорів та здійснення компенсаційних виплат перевізникам за перевезення пільгових категорій громадян.
17. Розподіл виділених бюджетних асигнувань розпоряднику Центр надання соціальних послуг.
18. Заключення договорів для відшкодування та здійснення відшкодування виплат за пільгові послуги зв’язку окремим категоріям населення.
У СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я:
1. Проведення аналізу та моніторингу галузі охорони здоров’я, визначення тенденцій та перспектив їх розвитку в громаді.
2. Здійснення організаційно-методичної координації роботи закладів охорони здоров’я комунальної власності громади, насамперед, з питань надання лікувально-профілактичної допомоги.
3. Організація контролю (в межах повноважень) за медико-санітарною допомогою громадянам відповідно до Програми медичних гарантій та дотримання стандартів технологій надання допомоги, дотримання методів профілактики, діагностики й лікування, дозволених Міністерством охорони здоров’я України.
4. Розподіл виділених бюджетних асигнувань розпорядникам заклади охорони здоров’я.
5. Заключення договорів для відшкодування та здійснення відшкодування витрат на пільгове зубопротезування.
6. Заключення договорів на відшкодування та здійснення відшкодування витрат пов’язаних з відпуском безоплатних лікарських засобів (інсулін).
7. Заключення договорів на відшкодування та здійснення відшкодування витрат пов’язаних з відпуском безоплатних лікарських засобів громадянам постраждалим в наслідок аварії на ЧАЕС.
А також Відділ здійснює розгляд листів, заяв, скарг та звернень громадян, ведення прийому громадян з особистих питань і організація виконання їх законних вимог і обґрунтованих прохань.
Прийом громадян спеціалістами відділу здійснюється щоденно, крім суботи та неділі:
понеділок – четвер з 8:00 год. до 12:00 год. та з 13:00 до 17:15 год.,
п’ятниця з 8:00 год. до 12:00 год. та з 13:00 до 16:00 год.
БРЕЖНЄВА Ольга Борисівна
|
Провідний спеціаліст у сфері охорони здоров'я |
кабінет № 6 (праве крило) |
САДОВА Наталія Володимирівна
|
Провідний спеціаліст у сфері соціального захисту населення |
кабінет № 5 (ліве крило) |
БУРА Юлія Вікторівна
|
Провідний спеціаліст у сфері соціального захисту населення |
кабінет № 5 (ліве крило) |
МАСЕНЗОВА Інгріда Валеріївна |
Провідний спеціаліст – соціальний інспектор |
кабінет № 5 (ліве крило) |