БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ В ОСВІТІ
Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою складовою якісного інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами. Адже саме вона розробляє індивідуальну програму розвитку дитини, моніторить її виконання, вносить зміни, створює умови для інтеграції осіб з особливими освітніми потребами в освітнє середовище та допомагає вчителям організувати навчання учнів.
22–23 травня 2025 року у Путивльському ліцеї №1 ім. Р. Руднєва Путивльської міської ради за участю фахівця КУ «Путивльський ІРЦ» Ольги СМІЛИК відбулися підсумкові засідання 18 команд психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами, на яких розглядалися питання виконання індивідуальних програм розвитку 18 дітей, безбар’єрності в освіті осіб з особливими освітніми потребами, з інвалідністю.
Учасники підбили підсумки стану розвитку дітей та проаналізували результати освітньої та корекційної діяльності. Узято до уваги інформацію батьків про потреби дітей, визначені подальші напрямки роботи на наступний навчальний рік.