ПУТИВЛЬСЬКА ГРОМАДА
Сумська область, Конотопський район

АРХІВНА СПРАВА У ВИКОНАВЧОМУ КОМІТЕТІ: ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗНАЧЕННЯ

Дата: 15.05.2025 09:25
Кількість переглядів: 24

Архівна справа у виконавчому комітеті займає важливе місце в системі документообігу органу місцевого самоврядування. Основним завданням є забезпечення впорядкування, зберігання та використання офіційних документів, які утворюються в процесі діяльності виконавчого органу.

У виконавчому комітеті Путивльської міської ради обов’язки щодо ведення архівної роботи покладені на загальний відділ. Документи підлягають ретельному обліку, опису та збереженню відповідно до чинного законодавства та інструкцій з архівної справи.

Особливу увагу приділяють документам постійного зберігання, що мають юридичну, історичну чи адміністративну цінність. Їх належна організація сприяє прозорості діяльності органу, захисту прав громадян, а також ефективному управлінню територіальною громадою.

У сучасних умовах важливою є також цифровізація архівної справи — створення електронних баз, цифрових копій документів та автоматизованих систем пошуку, що дозволяє покращити доступ до архівної інформації та підвищити якість обслуговування запитів.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь