ЯК ВИПРАВИТИ ПОМИЛКИ В ДЕКЛАРАЦІЇ: ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ
Навіть досвідчені декларанти можуть припуститися помилки: неправильно зазначити суму чи допустити технічну неточність тощо.
В Єдиному державному реєстрі декларацій (Реєстр декларацій) передбачена можливість виправлення таких помилок. Головне – зробити це правильно та вчасно, щоб уникнути можливих негативних наслідків.
Нижче — алгоритм користувача Реєстру декларацій у разі виявлення помилки в декларації, а також інша інформація, яка може стати в пригоді.
Як внести зміни в подану декларацію:
увійдіть у свій персональний кабінет;
знайдіть подану декларацію – біля неї є кнопка «Подати виправлену декларацію», яка буде активною 30 днів з моменту подання документа;
натисніть кнопку – система створить чернетку виправленої декларації;
відредагуйте дані;
збережіть зміни, після чого чернетка виправленої декларації буде збережена;
подайте чернетку виправленої декларації.
Важливо: виправлену декларацію можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації.
Докладніше: за посиланням.
Що робити, якщо сплив термін у 30 днів для подання виправленої декларації або спроба виправлення використана?
Не треба нервувати з цього приводу — ви все ще можете повідомити про помилку. Для цього потрібно:
увійти в персональний електронний кабінет Реєстру декларацій;
перейти у вкладку «Мої повідомлення» - вона знаходиться поруч із «Мої документи» та «Мій профіль»;
створити нове повідомлення та відправити його – у довільній формі опишіть, які саме помилки виявили та чому ви їх припустилися.
Зверніть увагу: відповідь на це повідомлення не передбачена, але інформацію, вказану вами в повідомленні, можуть врахувати під час повної перевірки декларації.
Детальніше: за посиланням.