ВОЛОДІННЯ ПЛАТНИКАМИ ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО МОЖЛИВІ СПОСОБИ ВЗАЄМОДІЇ З ПОДАТКОВОЮ СЛУЖБОЮ Є НЕВІД’ЄМНОЮ СКЛАДОВОЮ УСПІШНОГО ПОДАТКОВОГО АДМІНІСТРУВАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
Кожен з нас платить податки, і від того, наскільки ми обізнані про свої обов’язки, залежить добробут всієї країни. Особливо це важливо зараз, коли багато людей були змушені змінити своє місце проживання.
Забезпечення платників податків актуальною інформацією про їхні права та обов’язки є одним із пріоритетних завдань податкових органів, особливо в регіонах, що зазнали значних руйнувань.
Виконуюча обов’язки начальника Головного управління ДПС у Сумській області Олена ХОТЕНКО надала коментарі медіа Сумщини щодо питань інформаційної взаємодії установи з платниками податків в умовах воєнного стану.
Яке значення надається інформованості платників податків у сучасних реаліях податковою Сумщини, зокрема, в умовах воєнного стану?
Як податкова служба адаптувала свої канали комунікації до потреб платників податків в умовах воєнного стану?
Які місцеві особливості слід враховувати платникам при виборі каналів комунікації? Акцентуйте на найактуальніших?
Якими шляхами податкова служба доводить актуальну інформацію до платників податків?
На яких платформах публікуються найсвіжіші новини та роз'яснення щодо податків?
Які основні послуги надають центри обслуговування платників (ЦОП) у Сумській області? Як вони працюють під час повітряних тривог?
Відповіді на ці та інші питання читайте на субсайті Головного управління ДПС у Сумській області за посиланням
https://sumy.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/826189.html
Пресслужба Головного управління ДПС у Сумській області