ПУТИВЛЬСЬКА ГРОМАДА
Сумська область, Конотопський район

КОМПЕТЕНТНІСНІ ЗАВДАННЯ: ЯК ЇХ СТВОРИТИ

Дата: 29.05.2024 16:15
Кількість переглядів: 69

Концепція Нової української школи передбачає оновлення змісту освіти й спрямована на новий освітній результат: формування компетентностей, вміння здобувати і застосовувати знання у нових навчальних та життєвих ситуаціях, реалізацію принципів, зорієнтованих на розкриття особистісних можливостей та інтересів учнів з метою формування успішної, цілеспрямованої, самостійної, мобільної особистості. Усе це передбачає впровадження в освітній процес нових підходів до навчання, спрямованих на формування м’яких навичок (soft skills), інтелектуально розвиненої, ініціативної особистості учня, здатної нестандартно та творчо мислити, розв'язуючи завдання у будь-яких життєвих ситуаціях.

29 травня 2024 року Комунальною установою «Путивльський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Путивльської міської ради був проведений вебсемінар «Сучасні підходи НУШ.
Компетентнісні завдання: як їх створити». Участь у заході взяли 45 педагогів громади.

Під час зустрічі разом з консультантом КУ «Путивльський ЦПРПП» Оленою БИКОВОЮ присутні розглянули поняття «компетентність», ключові характеристики компетентнісного навчання, відмінність традиційного та компетентнісного підходів, ознаки та структуру компетентнісних завдань, приклади завдань для учнів початкової школи (з предметів мовно-літературної освітньої галузі, ЯДС, математики) та для учнів 5-11 класів (з математики і фізики).

Досвідом роботи з впровадження компетентнісного навчання в освітній процес, зокрема використання компетентнісних завдань, поділилися Анна МЕСМЕР, вчитель початкових класів, сертифікований вчитель Путивльського ліцею № 1 ім. Р. Руднєва Путивльської міської ради та Тетяна КАЧАНОВА, вчитель математики, сертифікований вчитель Путивльського ліцею № 2 ім. Г. Я. Базими Путивльської міської ради.

Компетентнісно орієнтовані завдання є чудовим способом перевірки рівня сформованості предметних та загальних компетентностей. Але роллю контролю їхня функція не обмежується: вони мотивують учнів та учениць на початку уроку. Крім того, такі завдання можуть стати захопливою вправою для групової роботи в класі, а їхнє створення — чудовим навчальним проєктом, що сприятиме не лише вивченню нового матеріалу, а й закріпленню вже відомого.

Фото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь