ПУТИВЛЬСЬКА ГРОМАДА
Сумська область, Конотопський район

ОНЛАЙН - ЗУСТРІЧ З УЧИТЕЛЯМИ ІНКЛЮЗИВНИХ КЛАСІВ

Дата: 13.05.2024 08:43
Кількість переглядів: 75

10 травня 2024 року відбулася онлайн-зустріч фахівців Комунальної установи «Путивльський інклюзивно-ресурсний центр» Путивльської міської ради з учителями інклюзивних класів закладів загальної середньої освіти Путивльської міської ради, під час якої було обговорено тему «Освіта дітей з навчальними труднощами». Навчальні труднощі найбільш поширені серед дітей, які перебувають на інклюзивному навчанні. Фахівці (консультанти) Юлія ІВАНОВА та Олена МОВЛЯНОВА ознайомили присутніх із категоріями (типологіями) освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами, корекційними прийомами та практичними вправами для використання у роботі з дітьми.

Директор Комунальної установи «Путивльський інклюзивно-ресурсний центр» Путивльської міської ради Тамара КИЗЕНКО зупинилась на актуальних питаннях з освіти осіб з особливими освітніми потребами на завершення навчального року. Зазначила, що необхідно своєчасно провести засідання шкільних команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП з обов’язковою участю батьків дитини  та фахівців ІРЦ. Ознайомила присутніх із переліком категорій дітей, яким необхідно пройти комплексну оцінку, як підготувати психолого-педагогічну характеристику на дитину, що має відображати портфоліо, навела приклади із практики. Також подякувала за співпрацю на користь дітей. По закінченню онлайн-зустрічі надала відповіді на індивідуальні багаточисельні питання. 

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь