НАВЧАЛЬНІ ВТРАТИ: ЯК УЧИТЕЛЮ ЇХ ДІАГНОСТУВАТИ ТА КОМПЕНСУВАТИ
Під час повномасштабної війни в пріоритеті безпека та психоемоційна стабільність дітей. Тому навчання часом відходить на другий план. Відповідно, у дітей з’являються прогалини в знаннях, а вчителі шукають шляхи їх надолуження.
2 травня 2024 року Оленою БИКОВОЮ, консультантом Комунальної установи «Путивльський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Путивльської міської ради, проведено педагогічну студію, участь у якій взяли 38 вчителів закладів загальної середньої освіти Путивльської міської ради.
Педагоги отримали відповіді на запитання:
Які існують стратегії компенсації освітніх втрат?
Який існує інструментарій для діагностування навчальних втрат?
Які існують ефективні шляхи подолання навчальних втрат?
На що звернути увагу при складанні тестів?
Які активності обрати?
Що стане вчителю у пригоді при підготовці та проведенні компенсуючих занять/консультацій/уроків?
Корисні посилання, поради експертів, посібники, онлайн-сервіси.