ВАЖЛИВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
5 квітня 2024 року на платформі ZOOM та офлайн для асистентів учителів інклюзивних класів, асистентів вихователів дошкільних закладів освіти та бажаючих узяти участь педагогів відбулась онлайн зустріч-консультація на тему: «Міжпівкульна взаємодія. Що це та для чого її розвивати?». Провела консультацію фахівець (консультант) Комунальної установи «Путивльський інкюзивно-ресурсний центр» Путивльської міської ради Сумської області Ольга СМІЛИК (логопед).
Міжпівкульна взаємодія – особливий механізм об'єднання лівої і правої півкуль головного мозку в єдину цілісно працюючу систему. Ця взаємодія є основою не тільки для функціонування вищих психічних функцій людини, а й повноцінного інтелектуального розвитку. Таким чином, розвиток міжпівкульних зв’язків та їх синхронної роботи позитивно впливає на розвиток вищих психічних функцій – покращується розумова діяльність, поліпшується пам’ять та увага, полегшується процес читання і письма. Заняття з розвитку міжпівкульної взаємодії дають чудовий ефект не тільки під час опанування усного та писемного мовлення, а й для психічного розвитку дитини в цілому, дитина стає емоційно стійкою та гармонійною.
Учасники заходу мали змогу виконати практичні вправи, долучитися до обговорення.
Директор Комунальної установи «Путивльський інкюзивно-ресурсний центр» Путивльської міської ради Сумської області Тамара КИЗЕНКО наголосила на важливості своєчасності підсумкових засідань команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, розміщенні в автоматизовану систему підсумкових протоколів засідань. Необхідно виважено підійти до моніторингу виконання індивідуальних програм розвитку та результативності корекційно-розвиткових занять. Акцентувала увагу на тому, кому і коли варто звернутися до ІРЦ для проведення комплексної оцінки.
По закінченню зустрічі учасники отримали відповіді на актуальні запитання.