ПІДВИЩУЄМО ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Коли світ навколо дитини зрозумілий, і дитина розуміє, чого від неї чекають і що вона буде робити далі, тоді вона розвивається більш активно.
Провідною діяльністю молодшого школяра є навчання. Однак у цьому процесі можуть виникати складнощі зі сприйняттям та запам’ятовуванням матеріалу, які впливають на розвиток таких навичок як читання, письмо, слухання, міркування, рахунок, зв’язне мовлення, самоконтроль тощо. У такій ситуації ефективно допоможуть нейровправи.
12 березня 2024 року для вчителів початкових класів та вихователів груп подовженого дня закладів загальної середньої освіти Путивльської міської ради був проведений педагогічний дайвінг «Застосування нейрогімнастики для підвищення ефективності навчання учнів початкових класів». Педагоги занурились в різні активності.
Вікторія МАХАНЬКОВА, консультант КУ «Путивльський ЦПРПП», розкрила поняття «нейробіка», ознайомила з правилами використання нейровправ з дітьми протягом дня. Педагоги виконували вправи на розвиток дрібної моторики рук «Кільця з пальчиків», «Змійка», «Погладили – поплескали», «Лезгинка». Представила вправи з масажу та самомасажу для концентрації та підтримки розумових функцій головного мозку.
Наталія КОПИЛОВА, вчитель початкових класів Зінівської гімназії Путивльської міської ради, поділилась досвідом використання корисних комплексних музичних вправ.
Олена БИКОВА, консультант КУ «Путивльський ЦПРПП», провела нейроігри з м’ячиками («Тобі-мені», «Квадрат», «Вісімка», «Діагональ») та розтяжки («Зірочка», «Тягнемось до сонечка», «Напружили-розслабились»).
Зустріч відбулась у теплій атмосфері активної взаємодії. Учасники значно поповнили професійний кейс корисними активностями.