ДОПОМОГА ЕВАКУЙОВАНИМ ДІТЯМ
З метою розроблення механізму соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб розпорядженнями голови Сумської обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 17.07.2023 № 314-ОД та від 25.12.2023 № 742-ОД затверджено Обласну комплексну програму підтримки внутрішньо переміщених осіб на 2023-2024 роки та Порядок надання допомоги одному з батьків на кожну евакуйовану дитину відповідно.
Допомога надається за рахунок коштів обласного бюджету Сумської області в розмірі 2000 гривень на кожну дитину евакуйовану з території громад, визначених розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 10.07.2023 № 300-ОД, від 11.08.2023 № 393-ОД «Про проведення евакуації населення».
Отримувачу допомоги необхідно особисто звернутися із заявою за встановленою формою, у якій зазначаються реквізити рахунку в уповноваженому банку, на який перераховується допомога, до управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Путивльської міської ради за адресою: м.Путивль, вул.Героїв Путивльщини, 84, кабінет № 1.
До заяви додаються наступні документами:
1) копія паспорта;
2) копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника або копія сторінки паспорта, де є відмітка про наявність у неї права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, якщо особа через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган;
3) копія свідоцтва про народження дитини;
4) копія довідки внутрішньо переміщеної особи (дитини).
Документи передаються до Департаменту з питань соціальної політики, ветеранів та реінтеграції Сумської обласної державної адміністрації. За наявності поданих документів Департамент забезпечує виплату допомоги отримувачу на його рахунок, відкритий в уповноваженій банківській установі, у п’ятиденний строк після надходження коштів на рахунок Департаменту.