ПУТИВЛЬСЬКА ГРОМАДА
Сумська область, Конотопський район

ТЬЮТОРСЬКИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ УЧНІВ

Дата: 25.01.2024 16:47
Кількість переглядів: 60

Які ролі має виконувати сучасний вчитель Нової української школи? Яка суть тьюторського підходу у навчанні учнів? Що має робити вчитель з тьюторськими компетентностями в школі? На ці та інші запитання 25 січня 2024 року знайшли відповіді 37 педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти під час роботи освітньої студії, яку організувала Комунальна установа «Путивльський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Путивльської міської ради. 

Олена БИКОВА, консультант КУ «Путивльський ЦПРПП», розкрила поняття нових ролей вчителя – тьютор, ментор, фасилітатор, модератор; описала Soft skills тьютора та алгоритм дій вчителя щодо побудови індивідуальної освітньої траєкторії учня, підтримки інтересу дитини, розвитку її сильних сторін, самостійності та відповідальності; назвала форми організації практичної діяльності учнів в розрізі тьюторських технологій.

Практичним кейсом з прийомами та техніками роботи зі своїми учнями поділилась Олена ПАНЧЕНКО, учитель української мови та літератури Зінівської гімназії Путивльської міської ради. Учасниками були опрацьовані криголами з метою позитивного налаштування  учнів на урок «Визначаємо настрій», «Яка ти скриня?», «Осінній дощ», «Котики», «Який ти водій?»; прийоми рефлексії «Продовж речення», «Сьогодні я…», «Який ти фразеологізм?», «Створення карти предмету». Педагоги ознайомились з вправою «Думки про важливе», грою «Я редактор», технікою «Шматочок слона».

У заході взяли участь представники усіх закладів загальної середньої освіти Путивльської громади, тим самим вдосконаливши свою предметно-методичну компетентність.

Педагог працює із запитом дитини до своєї освіти, з її пізнавальними інтересами та нахилами. Уважність до виборів, що здійснює дитина в освітньому полі, спонукає її до роздумів, кращого розуміння себе, своїх бажань та тих речей, що роблять її щасливою. Використовуючи тьюторський підхід у своїй роботі вчитель може використовувати методи проблемних запитань, різноманітні рефлексивні техніки, інструменти коучингу та постановки цілей.

Фото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь