ДРУЖНЯ ЗУСТРІЧ «5 РОКІВ СТВОРЕННЯ БЮРО ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ»
До п’ятиріччя з дня створення Путивльського бюро правової допомоги відбулася дружня зустріч «5 років створення бюро правової допомоги».
У заході взяли участь заступник Путивльського міського голови Володимир ВОРОНОВ, юристи Сумського місцевого центру з надання БВПД та юристи відділу «Путивльське бюро правової допомоги».
До заходу долучилися і представники структурних підрозділів Путивльської міської ради та Конотопського районного сектору №1 філії Державної установи «Центр пробації».
На зустрічі були підведені підсумки роботи бюро за п’ять років, наведені приклади успішних справ у судах та наголошено на планах щодо подальшої роботи та взаємодії.
Наталія ШЕСТЕРНІНА, заступник директора Сумського місцевого центру, висловила подяку керівництву Путивльської міської ради за співпрацю та допомогу в реалізації проектів правової допомоги на території Путивльської громади.
У зоді зустрічі Володимир Миколайович підкреслив: «Створення бюро правової допомоги є значимим кроком в розвитку Української державності та підвищенні правосвідомості громадян України. Підтримка та правова допомога потрібні людям у різних життєвих ситуаціях. Існування бюро забезпечує рівний доступ громадян до правової допомоги всіх верств населення та сприяє підвищенню правосвідомості людей та громадян».
Про здобутки, підсумки п'ятирічної праці та завдання на перспективу розповіла заступник начальника бюро Тетяна СЄЛІНА, зазначивши: «Для реалізації конституційного права людини на правову допомогу з 01 вересня 2016 року в Путивльському районі, як і по всіх районних центрах України, відкрив свої двері для громадян відділ «Путивльське бюро правої допомоги» Сумського місцевого центру з надання безкоштовної вторинної правової допомоги. За 5 років роботи бюро надало 4274 правові консультації, безоплатну правову допомогу отримали більше 2,5 тис. клієнтів, створено мережу мобільних та дистанційних пунктів доступу громадян до безоплатної правової допомоги в установах партнерів, органів державної влади, проведено понад 200 правопросвітницьких заходів, створено точки доступу до електронних сервісів Мін’юсту. Особливо приємно, коли клієнти зізнаються, що дізналися про правову допомогу від своїх знайомих, які вже скористалися нашими правовими послугами, тому що саме тут їх привітно зустріли, доступно та чітко надали консультацію. Це означає, що ми рухаємося правильним напрямком захисту прав громадян, виконуємо свою роботу якісно та відповідально. Люди звертаються до бюро правової допомоги з різних питань, але найбільша частка звернень припадає на питання соціального захисту, сімейного, спадкового та земельного права».