STEM-ОСВІТА У 2021-2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ: АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
18 серпня 2021 року колектив Комунальної установи «Путивльський ЦПРПП» Путивльської міської ради взяли участь у Всеукраїнському науково-практичному онлайн-семінарі «STEM-освіта у 2021-2022 навчальному році: актуальні питання та перспективи»
В українській освіті відбуваються трансформаційні процеси, що пов’язані з реалізацією Концепції Нової української школи, Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти). Посилення ролі STEM-освіти є одним із пріоритетів модернізації освіти, складовою частиною державної політики з підвищення рівня конкурентоспроможності національної економіки та розвитку людського капіталу, одним з основних факторів інноваційної діяльності у сфері освіти, що відповідає запитам економіки та потребам суспільства.
Необхідною умовою якісного функціонування системи освіти є наявність висококваліфікованих фахівців, які усвідомлюють свою соціальну місію, проблеми сучасної освіти, розмірковують над пошуком шляхів і засобів підвищення якості навчання.
Спікером семінару були Лозова Оксана Володимирівна завідувачка сектору науково-методичного забезпечення відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту» освіти м.Київ за темою: «Науково-методичні аспекти та концептуальні засади STEM-освіти». Черноморець Валентина Василівна завідувачка сектору досліджень освітніх процесів відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м.Київ з темою: «STEM-тиждень-2021: результати, досвід, перспективи». Василашко Ірина Павлівіна завідувачка сектору інноваційних форм та методів діяльності педагогічних працівників відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м.Київ, авторка підручників, навчальних посібників з темою: «STEM-освіта: шлях до професійної майстерності педагога». Василенко Ірина Павлівна наукова співробітниця відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м.Київ з темою: «Формування освітнього STEM-середовища (за результатами дослідження «Ефективність освітніх процесів в умовах модернізації освітньої галузі. Стан розвитку STEM-освіти»)