ПУТИВЛЬСЬКА ГРОМАДА
Сумська область, Конотопський район

ШЛЯХИ СПІВПРАЦІ

Дата: 04.03.2021 10:00
Кількість переглядів: 410

2 березня 2021 року на базі Комунальної установи «Путивльський інклюзивно-ресурсний центр» Путивльської міської ради відбулося   засідання творчої групи учителів-логопедів закладів дошкільної, загальної середньої освіти та ІРЦ.

Відкрила засідання директор Центру Тамара КИЗЕНКО, яка  презентувала  особливості організації роботи шкільної команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами та ролі вчителів - логопедів у її розробці та моніторингу виконання, акцентувавши увагу на тому, що індивідуальна програма розвитку – це основний документ з освітньої траєкторії розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

На основних вимогах при складанні психолого-педагогічної характеристики дитини з особливими освітніми потребами,  зупинилась учитель-логопед ІРЦ Ольга СМІЛИК.

Також на засіданні активно обговорювався проєкт наказу Міністерства освіти і науки України  «Про затвердження Порядку надання логопедичних послуг в системі освіти», який прийде на зміну «Положенню про логопедичні пункти  системи освіти», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 13 березня1993 року №135.

Учасники заходу обговорили теоретичні та практичні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, співпраці КУ «Путивльський ІРЦ» Путивльської міської ради та логопедів закладів дошкільної, загальної середньої освіти з питань раннього виявлення та надання корекційно-розвиткових послуг дітям з порушеннями мовлення.

Фото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь