A A A K K K
для людей із порушенням зору
ПУТИВЛЬСЬКА ГРОМАДА
Сумська область, Конотопський район

ПЕРЕД ТИМ, ЯК ДЗВОНИТИ СВОЄМУ СІМЕЙНОМУ ЛІКАРЮ – ПОДИВІТЬСЯ НА ЧАС

Дата: 02.04.2024 10:52
Кількість переглядів: 41

Будь-яка амбулаторія або поліклініка, де пацієнт обрав свого лікаря, має чітко визначені години роботи. Ніхто не приходить під двері центру ПМД о шостій ранку чи опівночі. Але деякі пацієнти телефонують своєму сімейному лікарю, терапевту або педіатру на мобільній у такі вочевидь неробочі години. Це - неправильно. Адже на відміну від невідкладної допомоги, послуги, які надають лікарі та лікарки первинної ланки, не відносяться до екстрених.

Зверніть увагу, ваш лікар або лікарка:

  • є людиною, а не цілодобовим сервісом;
  • має визначені робочі години та вихідні;
  • має право обирати спосіб зв'язку з пацієнтом;
  • може призначити час і дату прийому пацієнту;
  • має право вирішувати, чи є реальна потреба у виклику додому чи можна проконсультувати дистанційно.

Звичайно, сьогодні, під час боротьби з коронавірусною інфекцією значно зросла роль та потреба українців в сімейному лікареві. Адже при симптомах COVID-19 потрібно телефонувати до свого лікаря, щоб він оцінив стан пацієнта, викликав мобільну бригаду для проведення тестування. Під час домашнього лікування з підтвердженим COVID також необхідно тримати зв’язок з сімейним лікарем, щоб контролювати самопочуття. Але комунікації з лікарем мають відповідати нормам етики та здоровому глузду.

Тож пропонуємо кілька порад, які допоможуть побудувати довготривалі комунікації з вашим лікарем на засадах взаємоповаги:

1. Якщо лікар надав свій номер мобільного, поцікавтесь, в які часи зручно дзвонити або писати та з якими питаннями.

2. Перед тим як дзвонити лікареві, подивіться на годинник. В ідеалі час дзвінків має збігатися з часом роботи вашої амбулаторії.

3. Починайте розмову або текстове повідомлення з нагадування, хто ви (адже лікар не здатен пам’ятати всіх пацієнтів) та відразу переходьте до суті питання. Не відправляйте лікареві аудіо, відео-повідомлень (якщо ви не узгодили такий формат заздалегідь).

4. Невідкладна ситуація потребує невідкладної допомоги, а це або дзвінок на 103, або самостійне відвідування тієї лікарні, яка надає медичну допомогу цілодобово. Вас приймуть без електронного направлення у разі, якщо випадок не може чекати.

5. У вихідні, святкові та нерабочі дні у вашій амбулаторії працює черговий кабінет та реєстратура. Завжди можна звернутись туди перш, ніж турбувати свого лікаря дзвінком у його вихідний.

Сьогодні всі бачать, наскільки важливими є сімейні лікарі та лікарки в житті кожної родини. Тож потурбуйтесь трохи про тих, хто має турбуватись про вас.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь