ШАХРАЙСТВО: СХЕМА «ДЗВІНКИ ВІД ІМЕНІ ПРЕДСТАВНИКІВ БАНКІВ»
«Вашу карту заблоковано», «з вашого рахунку хочуть списати гроші», «нові правила під час воєнного стану» – зловмисники, які представляються співробітниками банку, використовують різні способи, аби отримати доступ до ваших банківських карток.
Як тільки невідомі просять надати номер картки, пін-код, кодове слово, тризначний номер на звороті картки і термін її дії або ж ввести пароль, який надійшов у СМС, знайте: це – шахраї.
Памʼятайте: навіть в умовах війни справжні співробітники банку ніколи не запитують таку інформацію.
Що робити?
1. Покладіть слухавку.
2. Повідомте про подію поліцейським за номером 102.
«ВАШ РОДИЧ У БІДІ»
Якщо вам телефонують (часто вночі або вранці) та повідомляють, що родич потрапив у біду, і просять передати гроші - це шахрайство.
Зловмисники можуть видавати себе за сина/дочку,онука/онучку, які начебто потрапили у біду (скоїли ДТП, опинилися у поліції тощо). А можуть представлятися лікарями або поліцейськими і пропонувати свою допомогу у вирішенні «проблеми» за винагороду, яка може становити від тисячі до десятків тисяч гривень, а інколи - навіть кілька тисяч доларів США.
Памʼятайте: так діють шахраї!
Що робити?
1. Покладіть слухавку.
2. Перевірте, де ваш родич.
3. Повідомте про подію поліцейським за номером 102.