A A A K K K
для людей із порушенням зору
ПУТИВЛЬСЬКА ГРОМАДА
Сумська область, Конотопський район

ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК – ПРОФЕСІЙНИЙ ОБОВ’ЯЗОК ПЕДАГОГА

Дата: 17.01.2022 13:57
Кількість переглядів: 835

Професійний розвиток педагога - багатокомпонентний особистісно і професійно значущий процес, що сприяє формуванню індивідуального стилю його професійної діяльності, допомагає осмисленню власної самостійної діяльності, є засобом самовдосконалення і становлення професіонала.

Самоосвіта – безперервна діяльність педагога, спрямована на розширення й поглиблення знань та умінь, підвищення рівня фахової підготовки.

Особистісно орієнтована самоосвіта педагога забезпечує підвищення педагогічної майстерності, а в результаті - вагомий саморозвиток особистості  самого педагога і його вплив на розвиток особистості учня.

В. Сухомлинський вважав, що джерелом і рушійною силою самоосвітньої діяльності вчителя є потреба в знаннях: «Знати більше, ніж я знаю сьогодні».

Так, 12 січня 2022 року для педагогічних працівників закладів освіти Путивльської територіальної громади була організована педагогічна магістраль (онлайн) «Саморозвиток педагога як складова його професійного зростання». Участь в заході взяли представники усіх закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.

Модератор: Олена Бикова, консультант центру (Нормативний навігатор щодо професійного розвитку педагогічних працівників).

Спікери зустрічі - педагоги закладів освіти громади:

Ларінцева М. О., методист Путивльського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 4 Путивльської міської ради (Використання інтерактивних проєктів для професійного зростання вихователя закладу дошкільної освіти),

Нерощина О. В., вчитель початкових класів Путивльського навчально-виховного об’єднання: гімназія - заклад дошкільної освіти (центр розвитку дитини) Путивльської міської ради (Можливості конструктора Learning Apps для створення інтерактивних вправ та завдань),

Стрижак С. О., вчитель інформатики КЗСОР - Путивльський мистецький ліцей (Створення опитування та тестування за допомогою Google-форм),

Суховєєва Л. О., вчитель початкових класів Путивльського ліцею № 1 ім. Р. Руднєва Путивльської міської ради (Сервіси Google: створення та  ведення педагогом власного блогу),

Качанова Т. В., вчитель інформатики Путивльського ліцею № 2 ім. Г. Я. Базими Путивльської міської ради (Сервіси Google: створення педагогом Youtube-каналу та його ведення).

            Учасники заходу опрацювали окремі статті Закону України «Про освіту» (ст.54, 59), трудові функції професійних стандартів за професіями «Вихователь закладу дошкільної освіти», «Вчитель початкових класів», «Вчитель закладу загальної середньої освіти» (професійний розвиток та самовдосконалення, безперервний професійний розвиток), розкрили сутність поняття «самоосвіта», «саморозвиток», «професійний розвиток», розглянули складові системи самоосвіти педагога, напрями і форми самоосвітньої роботи, визначили кожен свій рівень самоосвіти та найефективніші засоби стимулювання, спланували основні завдання самоосвітньої діяльності, визначили кінцевий результат професійного розвитку.

         Педагогічні працівники мали змогу практично спробувати створити тести, опитувальники за допомогою Google-форм, інтерактивні вправи та завдання у конструкторі Learning Apps, власні блог та Youtube-канал, дотримуючись інструкцій своїх колег.

         Семінар пройшов у творчій атмосфері, а його учасники отримали багато корисної інформації, поради та відповіді на запитання.

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь