ПУТИВЛЬСЬКА ГРОМАДА
Сумська область, Конотопський район

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПУТИВЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ПРОВІДНОГО СПЕЦІАЛІСТА ВІДДІЛУ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПУТИВЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Дата: 08.11.2021 13:55
Кількість переглядів: 1258

Виконавчий комітет Путивльської міської ради

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу культури, молоді, спорту та інформаційної політики виконавчого комітету Путивльської міської ради

 

УМОВИ проведення конкурсу:

        Особи, котрі бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії виконавчого комітету Путивльської міської ради такі документи :

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби;

- згоду на збір та обробку персональних даних;

- заповнену особову  картку форми П2-ДС (з додатками) ;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см ;

- копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- копію документа про підтвердження рівня вільного володіння державною мовою (документ про  повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови  відповідно до цього закону);

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (NAZK.GOV.UA).

- копію першої, другої та одинадцятої сторінок паспорта громадянина України;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

ОСНОВНІ ВИМОГИ до претендентів/кандидатів на заміщення вакантної  посади:

- наявність громадянства України.

- наявність вищої освіти відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра або спеціаліста.

-  стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 2-х років або стаж роботи в інших сферах управління - не менше 3-х років.

- знання чинного законодавства про службу в органах місцевого самоврядування, з питань місцевого самоврядування, Конституції України, про запобігання корупції, з питань галузі культури;

-  вільне володіння державною мовою (документ про  повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови  відповідно до цього закону);

- впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.

Документи для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантної посади приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня оголошення конкурсу  за адресою: 41500, Сумська область, м. Путивль, вул. князя Володимира,50, виконавчий комітет Путивльської міської ради, каб. № 3.

      Телефон для довідок: (05442) 5-41-74.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь