A A A K K K
для людей із порушенням зору
ПУТИВЛЬСЬКА ГРОМАДА
Сумська область, Конотопський район

РОБОТА ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Дата: 15.04.2021 10:39
Кількість переглядів: 274

Трансформації, які сьогодні відбуваються в освіті, найперше стосуються проблеми реалізації особистісного потенціалу, здатності самовизначатися у різних життєвих ситуаціях. Саме тому самопідготовка, як форма організації освітнього процесу в другій половині дня, що включає види самостійної роботи учнів із окремих предметів у їх певній послідовності та взаємозв’язку, набуває в сучасному педагогічному просторі особливої значущості. Педагог здійснює супровід правильного виконання завдань і надає при потребі кваліфіковану допомогу.

Одна з функцій Нової української школи – навчити дитину вчитися. Відповідно потрібно навчити її вчитися самостійно, а не лише в умовах школи, де є спеціально організоване формувальне середовище. Цю роль мали б виконувати домашні завдання – вчити дитину самостійно шукати, добирати, аналізувати, використовувати інформацію і, як наслідок, – уміти застосовувати набуті знання і навички в самостійному житті.

Питання роботи групи продовженого дня розглядали вихователі закладів загальної середньої освіти Путивльської міської ради 15 квітня 2021 року на методичному дайджесті (онлайн), який провела консультант КУ «Путивльський ЦПРПП» Олена Бикова.

У ході зустрічі також був розкритий порядок створення групи продовженого дня, в тому числі інклюзивних та спеціальних груп для дітей з особливими освітніми потребами, організація та режим її роботи, створення безпечних умов навчання і виховання молодших школярів.

Особливу увагу було приділено питанню організації дистанційного навчання в ГПД.

Уміння створювати комфортне навчальне середовище для дітей, планувати їхню самостійну діяльність, добирати цікаві й ефективні форми роботи, стимулювати до подолання труднощів, дотримуючись комплексу правил і вимог під час керівництва самопідготовкою, – істотна ознака майстерності педагога.

По завершенню заходу педагогічні працівники отримали відповіді на запитання та практичні поради щодо використання інтернет-сервісів для організації дистанційного навчання.

Фото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь