НА СУМЩИНІ ТРИВАЮТЬ ФАКТИЧНІ ПЕРЕВІРКИ МІСЦЬ РЕАЛІЗАЦІЇ АБО ЗБЕРІГАННЯ ПАЛЬНОГО
Впорядкування ринку палива, очищення його від тіньових ділків дуже важливо з точки зору розвитку конкуренції, зниження цін для споживачів, наповнення бюджету країни, розвитку інфраструктури та безпеки громадян.
Так, службовими особами відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту та управління контролю за підакцизними товарами Головного управління ДПС у Сумській області протягом двох місяців цього року вже проведено 31 фактичну перевірку за місцями реалізації або зберігання пального. Згідно напрацьованих матеріалів по виявленим порушенням законодавства, контроль за яким покладено на податкові органи передбачено застосування санкцій у розмірі - 5,8 млн. гривень.
Під час проведення перевірок виявлено: 176 випадків одиниць техніки для заправки якої використовується пальне, по якій інформація відсутня в базах даних ДПС, як визначені об’єкти оподаткування (сума санкцій - 0,2 млн. грн.); 44 випадки необладнання акцизних складів витратомірами та рівномірами-лічильниками (сума санкцій - 0,9 млн. грн.); 1 випадок оптової торгівлі та 4 факти зберігання пального без отримання відповідних ліцензій (сума санкцій - 2,5 млн. грн.); 9 випадків інших порушень пов’язаних з неподанням електронної звітності про фактичні залишки за місцями його зберігання (сума санкцій – 2,2 млн. грн.).
Суб’єкти господарювання порушуючи вимоги порядку проведення розрахунків, зокрема здійснюючи продаж пального без касового апарату та не зазначаючи у фіскальних касових чеках кодів товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованої продукції, позбавляють можливості територіальні громади, де безпосередньо здійснюють діяльність на повернення частки акцизного податку до бюджетів місцевого самоврядування для утримання інфраструктури та забезпечення розвитку власної території.