A A A K K K
для людей із порушенням зору
ПУТИВЛЬСЬКА ГРОМАДА
Сумська область, Конотопський район

КІЛЬКА ПОРАД УЧИТЕЛЮ , ЯКИЙ ВИКЛАДАЄ В КЛАСІ , ДЕ НАВЧАЄТЬСЯ ДИТИНА З ДИТЯЧИМ ЦЕРЕБЛАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ (ДЦП)

Дата: 22.02.2021 16:37
Кількість переглядів: 455

Дізнайтеся більше про церебральний параліч, про організації, які надають допомогу та джерела, з  яких ви можете отримати корисну інформацію.

  • Інколи вигляд учня з церебральним паралічем справляє враження, що він не зможе навчатися, як  інші. Зосередьте увагу на конкретній дитині і дізнайтеся безпосередньо про її особисті потреби і  здібності.
  • Проконсультуйтеся з іншими вчителями, які у попередні роки навчали дитину, стосовно організації освітнього середовища для саме цього учня. Батьки найкраще знають потреби своєї дитини. Вони можуть чимало розповісти про особливі потреби та можливості учня. Залучивши у свою команду фізіотерапевта, логопеда та інших спеціалістів, ви зможете використати найкращі підходи для конкретного учня, з огляду на його індивідуальні та фізичні можливості.
  • Шлях учня до його робочого місця має бути безперешкодним (зручне відкривання дверей, достатньо широкі проходи між партами тощо). Продумайте, яким чином він діставатиметься класу, пересуватиметься у межах школи, користуватиметься туалетом тощо. Ймовірно у закладі освіти  доведеться зробити певні архітектурні зміни (пандус, спеціальні поручні, пристосування у тyалеті тощо).
  • Можливо знадобиться, щоб хтось з персоналу чи учнів завжди був готовий допомогти учневі з церебральним паралічем (потримати двері, доки заїде візок, під час подолання сходів чи порогів тощо). Такі помічники мають бути проінструктованими спеціалістом (ортопедом, фізіотерапевтом, інструктором з лікувальної фізкультури).
  • Навчіться використовувати допоміжні технології. Знайдіть експертів у школі та поза її межами, які б допомогли вам. Допоміжні технології можуть зробити вашого учня незалежним (спеціальні  пристрої для письма, додаткове устаткування для комп'ютера тощо).
  • 3 допомогою фахівців чи батьків облаштуйте робоче місце учня з урахуванням його фізичного стану та особливостей розвитку навчальних навичок (для утримання постави у зручному положенні, для обмеження мимовільних рухів, полегшення письма, читання).
  • Проконсультуйтеся з фізіотерапевтом стосовно режиму навантаження учня, необхідних перерв і вправ. Нагадуйте про це учневі та стежте, щоб він не перевтомлювався.
  • Іноді у дітей з церебральним паралічем може спостерігатися зниження слуху на високочастотні тони, водночас, зберігається на низькі. Намагайтеся говорити на нижчих тонах, переконайтеся, що учень добре чує звуки т, к, с, п, е, ф, ш.
  • Знизьте вимоги до письмових робіт учня. Можливо йому буде зручно використовувати спеціальні пристосування, комп'ютер чи інші технічні засоби.
  • Стежте, щоб необхідні матеріали, навчальне приладдя, унаочнення    були    у межах досяжності учня.
  • Не обтяжуйте учня надмірним піклуванням. Допомагайте, коли напевно знаєте, що він не може щось подолати, або коли він звернеться по допомогу.
  • Учневі необхідно більше часу для виконання завдання. Адаптуйте вправи відповідним чином,  розробіть завдання у вигляді тестів тощо.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь